25 Haziran 2011 Cumartesi

0 Comments

Yeni yerimizde küçük bir kahve molasına ne dersiniz ;)
www.kucukbirkahvemolasi.com

8 Mayıs 2011 Pazar

Bir haftasonu daha bitti!!

2 Comments

Cuma günü Genk'de bir veda yemeği yedik, Anatolia diye sınırsız açık büfe hizmeti veren  bir Türk restoranında...Yemekler çok başarılıydı! Tek sorun düğün ortamından kurtulamamış olmasıydı sanırım, yani güzelce yemeğinizi yiyip usul usul evinizin yolunu tutarsanız doğru karar vermiş olursunuz kanımca; yoksa iri bir dansöz ve eski düğünlerde baba kucağında yarım yamalak uykumuzun arasından aşina olduğumuz titrek sesli  şantör ile gecenize devam etmek mecburiyetinde kalabilirsiniz:))
(http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g227586-d741118-Reviews-Anatolia-Genk_Limburg.html)

Sonra Cumartesi... Sabahın kör bir saatinde yine yollara koyulduk ve Keukenhof''a ulaştık...Lalelerin arasında huzurlu bir cumartesi geçirdik, hava da çok güzeldi...Keukenhof, bana göre Yedigöller'in laleler ile bezenmiş ve daha özenli haliydi...Lakin lale çeşitleri beni çok şaşırtmadı, çünkü uzun zaman önce sevgili dostlarım ile İstanbul'da çok daha şahanelerine şahitlik etmiştim:) Ama "huzur nedir?" diye sorsanız, tarifim "tam da burası!!" olur:)

Birde müzede gördüğümüz Kanuni portresi ve lalenin tarihindeki önemli yerimiz oldukça gururlandırdı bizi, ayy çok sevindik böyle bilgilerin taa buralarda bizi bulmasına:)

Derken derken Pazar...Geç bir kahvaltı, hayatımızda yeri doldurulamayacak annelerimizin ve anne kadar değerli(Çocuk sahibi olması mühim değil) bir arkadaş ya da bir teyze samimiyetindeki yakınlarımızın aranması ve kapanış...:)

Bir haftasonu daha bitti böylece...

5 Mayıs 2011 Perşembe

Ben, Biz, Şu Aralar...

1 Comments

Haftasonu hep evdeydik neredeyse...Sadece 1 Mayıs sebebiyle Vol'un tatili olduğu için, o günü değerlendirip Aachen'a gittik, dolaştık, güneş hep tepemizdeydi lakin ısıtmadı hiç bizi:( Ama Aachen harikaydı, özlediğimiz kahvemizi içtik orada, aylak aylak dolaştık...

Şu aralar biraz yediklerime dikkat ediyorum, lakin dün canım Roma'da yediğimiz zeytinyağlı ekmeklerden çekince, zeytinli, kekikli ekmek yaptım, hiç umudum yoktu; tarifi tamamen uyguladım ama son ana kadar zıvıktı ekmeğim...Sonra gözüme giren güneşe daha fazla dayanamayarak kedi gibi uyumuşum koltukta, uyandığımda şirin ekmeğim mis gibi kokuyordu:)

Bir yandan yaz tatili planları içerisindeyken, diğer yandan karnımı doyurdum bu ekmekle:) Burada çok güzel ekmek içleri satılıyor, onlardan birini de karıştırdım içine, gerçekten süper olmuş, tavsiye ederim!

Sonra Vol ile Behzat Ç. izledik, biraz iç karartan haberlere baktık:( Kahve içtik Aytül'ün aldığı şirin bardaklarda...

Şimdi ise erken kalkmanın haklı gururuyla blogumu yazıyorum, ne güzel bir hava var dışarıda....Bu pazar hep kurulsun, hep bu kalabalığı görsün benim gözlerim:) Limonlu çayımı içeyim onları izlerken...

25 Haziran 2011 Cumartesi

8 Mayıs 2011 Pazar

Bir haftasonu daha bitti!!

Bir haftasonu daha bitti böylece...